close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דלתות כניסה מעוצבות בצפון

מערכת שורשכג כסליו, תשפא09/12/2020

דלתות אינן מסתכמות רק כשער וכפתח הכניסה של הדירה שלכם. הדלת מהווה את המקור להגנה ולביטחון של הנכס שלכם

תגיות:

דלתות כניסה מעוצבות מאז ומתמיד היו בעלות משמעות רבה, מעבר לפונקציה הבסיסית שלהן. 

דלתות אינן מסתכמת רק כשער וכפתח הכניסה של הדירה שלכם. הדלת מהווה את המקור להגנה ולביטחון של הנכס שלכם וחוץ מהגנה ומביטחון, הדלת כניסה מהווה אינסטרומנט דקורטיבי משמעותי ביותר בדירה שלכם. הדלת כניסה שקיימת כיום הפכה להיות כבר סוג סמל סטטוס של הדירה, סמל של טיב ושל אקסקלוסיביות.   קיים מנעד רב של סוגי דלתות, בכל מיני עיצובים.

סוגי עיצוב בשוק דלתות הכניסה בישראל
סוגי דלתות הכניסה לדירה נדרשים קודם כל להבטיח את הביטחון וההגנה של הנכס שלכם.  דלת הכניסה נדרשת להיות דלת בטיחותית, אשר רצוי שתהיה עשויה מפלדה ומגינה מפאת פריצות מבחוץ.  אך אין מדובר רק בתחום של ביטחון.סוגי דלתות כניסה מפלדה לנכס הפכו להיות פריט דקורטיבי משמעותי ביותר וגם הראשון במעלה.  יש בנמצא כל מיני סוגים של דלתות ביטחון מפוארות ביותר, דלתות דקורטיביות ואקסקלוסיביות.  אף מידת הבטיחות של דלתות הכניסה משתנה בהתאם לסוג של הדלתות ולרמת ההשקעה הכספית בדלתות.  הרגילות כוללות פאנל קשיח יחיד, אשר תלוי על ציר ונותן בידכם הזזת הדלתות רק לכיוון אחד

קיימים כל מיני סוגי דלתות שונים, אשר מציעים עוד פונקציות לדלתות מעבר לסטנדרט, כמו למשל - סוגי דלתות המאפשרים הזזה לשני הכיוונים.  קיימים כל מיני סוגים של דלתות כניסה, לרבות דלתות נדנוד, שעשויות להיפתח כלפי פנים וכלפי חוץ, דלתות אורווה, אשר מחולקות לשני חלקים, באופן כזה שניתן לפתוח חלק אחד של הדלת, בלי כל קשר לחלק השני.

מחירים ממוצעים של דלתות כניסה עוצבות
מחירי דלתות הכניסה מושפעים מהדקורציה של הדלת, מסוג החומר, מגודלה של הדלת, ומסינרגיה של החומרים, כמו לדוגמה - סינרגיה של סורגים בעבודת יד, חיתוכי לייזר, זכוכיות וכיוצא בזה. ככל שיצורפו יותר אלמנטים עיצוביים מורכבים ועבודת נפחות ידנית, המחיר של הדלת יתייקר בהתאם. אף סוגי צביעה וגימורים שמשתנים מסטייל לסטייל משפיעים על המחיר של הדלת.

דלתות פנים מעוצבות
דלתות פנים הן אביזר הכרחי הנחות בכל מבנה, הוא נכנס לפועל בשלבי גמר בניה מתקדמים אך רצוי לתכנן את עיצוב דלתות הפנים כבר בשלבי התכנון המוקדמים יחד עם אדריכל או מעצב ואף מי שמתכנן את ביתו שלו בעצמו כדאי שישקול כיצד דלתות פנים מעוצבות יוסיפו לעיצוב פנים החדרים וכיצד העיצוב הכללי של כל המבנה בא לידי ביטוי בעיצוב של הדלתות הפנימיות.

לדלתות מעוצבות חייגו 073-7969733 אל יוניקיט הנדסה

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה